کتاب ترفندهای بازاریابی شبکه ای اثر مارک یارنل و والری بیتس و درک هال و شلبی هال انتشارات سلسله مهر

21%

کتاب ترفندهای بازاریابی شبکه ای اثر مارک یارنل و والری بیتس و درک هال و شلبی هال انتشارات سلسله مهر


Original price was: 120,000 تومان.Current price is: 95,000 تومان.

تخفیف : 25,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 21 مهر, 1403 )

نقد و بررسی : کتاب ترفندهای بازاریابی شبکه ای اثر مارک یارنل و والری بیتس و درک هال و شلبی هال انتشارات سلسله مهر

این کتاب در مورد بازاریابی شبکه ای در هزاره جدید است . در این کتاب تعدادی سوال  وجود دارد که باید پاسخ داده شوند . اجازه دهید از سوالات عام و جنجالی آغاز کنیم : انتخاب های مالی شما کدامند؟به جز بازاریابی شبکه ای برای تولید سرمایه ای که بتوانید به خوبی گذران زندگی کنید و به راحتی بازنشسته شوید چه راه دیگری را انتخاب می کنید ؟ برنامه شما برای دادن بدهی ها ی کنونی تان چیست ؟

آیا از مقدار مالیاتی که می پردازید راضی هستید ؟ آیا میتوانید به مدت چند سال بدون کار کردن زنده بمانید , در شرایط که دچار مصیبتی غیر منتظره یا بیماری می شود ؟ اجازه دهید با سوالاتی حیاتی تر و خاص تر ادامه دهیم : اگر قرار بود کشف کنید که این بخش بسیار امن تر از وال استریت , معاملات زمین و مستغلات , یا کسب و کار روزانه تان است , آیا ایده ای داشتید که چگونه شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی انتخاب کنید ؟ آیا تفاوت میان یک شرکت هرمی و یک شرکت قانونی فروش مستقیم را می دانید ؟

آیا می دانید یک شرکت چه میزان سرمایه نیاز دارد تا بتونید در سطح بین المللی گسترش یابد ؟ آیا کار کردن با یک شرکت بازاریابی شبکه ای آشکار و در انظار عمومی بهتر است یا در شرکتی محرمانه و خصوصی؟ آیا مزیت های مالیاتی یک کسب و کار خانگی را می دانید ؟ این کتاب به هر یک از این سوالات پاسخ خواهد داد و راه حل هایی اثبات شده و عملی به شما ارائه خواهد داد . همچنین ابزاری برای کمک به پیشرفت و موفقیت شما پیشنهاد خواهد داد . این کتاب حاوی استراتژی های قابل درک برای شما و آنان که دوستشان دارید است . شما نقشه راهی برای موفقیتی مهیج در دستانتان  دارید .

مشخصات فنی :

نویسنده

مارل یارنل و والری بیس و درک هال و شلبی هال

مترجم

علی یزدانشناس و مریم ادب آوازه

ناشر

سلسله مهر

موضوع

بازاریابی چند سطحی, کسب و کار

رده‌بندی کتاب

موفقیت در کسب و کار

شابک

9786005260625

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کتاب ترفندهای بازاریابی شبکه ای اثر مارک یارنل و والری بیتس و درک هال و شلبی هال انتشارات سلسله مهر”