کتاب روشهای جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی.لیبرمن انتشارات فراروی

29%

کتاب روشهای جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی.لیبرمن انتشارات فراروی


Original price was: 69,000 تومان.Current price is: 49,000 تومان.

تخفیف : 20,000 تومان

( آخرین بروزرسانی : 31 شهریور, 1403 )

نقد و بررسی : کتاب روشهای جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی.لیبرمن انتشارات فراروی

آیا از این که دیگران شما را فریب دهند یا مورد سوءاستفاده آنان قرار گیرید ناراحتید؟ آیا بعضی وقت‌ها احساس می‌کنید آنگونه که باید مورد توجه قرار نگرفته‌اید یا از احترامی که شایسته شماست برخوردار نمی‌باشید؟ اگر تاکنون در این آرزو به سر می‌برده‌اید که بتوانید از عهده هر کار یا مشکلی به خوبی برآیید، اینک به آرزوی خود دست خواهید یافت!

چرا زمانی که می‌توانید با استفاده از مهم‌ترین رموز و تاکتیک‌های روانشناسی کارها را آنگونه که می‌خواهید ترتیب دهید و دیگران را بر آن دارید که هر آنچه را که می‌خواهید انجام دهند… باید به دیگران اجازه دهید که زندگی شما را رقم بزنند؟! این کتاب شما را وارد به دنیایی می‌کند که در آن اصول روانشناسی تبدیل به یک فرمول ساده گردیده که به راحتی می‌توان آن را دنبال کرد و به واسطه آن هر موقعیتی را تحت کنترل درآورد، یا به افکار درونی افراد پی برد و در صورت تمایل عقاید آنان را تغییر داد.

به عبارت دیگر این کتاب مجموعه‌ای از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ساده ولی بااهمیت روانشناسی می‌باشد. شما قادر خواهید بود با بهره‌گیری از کاملترین و پیشرفته‌ترین روش‌های روانشناسی، عقل خود را به بهترین سلاح خود مبدل سازید. نکته جالب توجه این است که ما به هیچ وجه از «حقه» که بعضی وقت‌ها درباره برخی اشخاص موثر واقع می‌شود، سخن به میان نمی‌آوریم، بلکه این کتاب تنها شامل تدابیر مخصوص روانشناسی در زمینه کنترل رفتار بشر می‌باشد که به شما کمک می‌کند تا از هر فرد در هر کجا و در هر زمانی هوشمندانه‌تر و عاقلانه‌تر عمل کنید.

مشخصات فنی :

نویسنده

دیوید جی.لیبرمن

مترجم

شیدا دلاوری

ناشر

فراروی

موضوع

روانشناسی – علمی

رده‌بندی کتاب

روانشناسی

شابک

9786005947366

دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده.

اولین نفری باشید که نظر می دهید برای “کتاب روشهای جذب و متقاعد کردن دیگران اثر دیوید جی.لیبرمن انتشارات فراروی”